adver@ratingroup.com adver@ratingroup.com .

adver@ratingroup.com

برنامه نويسي نرم افزار سفارشي تحت وب

شركت برنامه نويسي وب راتين يكي از شركتهاي برنامه نويسي وب در تهران است كه از سال 85 برنامه نويسي سفارشي تحت وب كارفرمايان را با بستر     Asp.net بصورت تخصصي انجام مي دهد.

شركت برنامه نويسي راتين داراي گواهينامه هاي متعدد در اين زمينه از جمله گواهي وزارت صنايع و معادن براي توليد نرم افزار و عضويت به عنوان شركت برنامه نويسي در سازمان نظام صنفي رايانه اي نيز مي باشد.


سفارش طراحي سايت ،  طراحان سايت ، طراحي سايت اختصاصي ، شركت نرم افزاري

گاهي نرم افزارهاي آماده در بازار پاسخگوي نياز كارفرمايان متناسب با شغل خود نيستند و كارفرما نياز دارد با نرم افزاري خاص براساس گردش كار خود كار كند.
متاسفانه درحال حاضر اين كارفرمايان هستند كه خود را با نرم افزارهاي آماده سازگار مي كنند و سيستم كاري خود را بر طبق ماژول هاي نرم افزار تطبيق مي دهند كه در  دراز مدت به مشكل برخواهند خورد و همچنين قابليت وصل شدن به نرم افزار هاي ديگر مورد استفاده خود را ندارند. براي همين منظور گاهي نياز است كه نرم افزار براساس الگوريتم كارفرما از پايه برنامه نويسي شود.
سبك كار  طراحي سايت شركتي  و طراحي سايت حرفه اي راتين اين است كه برنامه نويسي را روي هسته توليد شده خود انجام مي دهد كه برآيند اين روش زمان و هزينه توليد كمتر و خطاي كمتر است چون هسته نرم افزارها بارها آزمايش شده است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۳۷:۰۵ توسط:ratin موضوع:

طراحي مالتي مديا

شركت راتين با دارا بودن بيش از 100 نمونه كار طراحي مالتي مديا و 11 سال كار تخصصي در زمينه طراحي مالتي مديا و پياده سازي چندين نرم افزار اتوران بوسيله زبان VB.net و Flash آماده پذيرش سي دي تبليغاتي مالتي مديا و نرم افزار هاي چند رسانه اي مالتي مديا مي باشد.
اين شركت با توجه به نياز روز افزون شركت ها و سازمان ها ، خدمات متنوعي را در زمينه طراحي مالتي مديا به صورت حرفه اي ارائه كرده است كه يكي از اين خدمات طراحي مالتي مديا با قابليت مديريت اطلاعات مي باشد كه بستر اين نرم افزار طراحي مالتي مديا كاملا بومي بوده و بي نياز از نصب بر روي سيستم كاربر مي باشد .

مزاياي استفاده از طراحي مالتي مديا شامل :

- در اين روش به دليل امكان افزودن فايل هاي چند رسانه اي و بدون افت كيفيت، تاثير چند برابري براي مخاطب مالتي مديا خواهد داشت.
- يك سي دي مالتي مديا بهترين روش براي ارائه محصولات و خدمات يك شركت ميتواند باشد با بهترين كيفيت و كمترين هزينه ممكنه.
- طراحي هاي مالتي مديا در مقايسه با تبليغات بروشور و نسخه هاي چاپي هزينه و زمان كمتري دارد درصورتي كه در تبليغات چاپي براي تغيير متن و گرافيك چندين مرحله بايد انجام بشود تا نسخه نهايي چاپي آماده شود.
- يكي ديگر از مزيت هاي طراحي مالتي مديا تكثير و رايت نسخه ها به تعداد نامحدود حتي توسط خود كارفرما مي باشد درصورتي كه در نسخه هاي چاپي حتما به همان چاپخانه بايد مراجعه شود و تعداد مشخصي براي تكثير، سفارش داده شود.

 

طراحي مالتي مديا

طراحي وب سايت

شركت برنامه نويسي

سفارش طراحي سايت

نرم افزار مديريت فروش


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۳۶:۲۹ توسط:ratin موضوع:

بخش هاي نرم افزار مديريت فروش

- سبد خريد كالا مديريت فروش
- تعريف كالا به صورت نامحدود در نرم افزار مديريت فروش
- كنترل موجودي نرم افزار مديريت فروش
- كسر از انبار در نرم افزار مديريت فروش
- درصد تخفيف براي هر كالا
- نمايش پرفروشترين كالا
- سيستم پرداخت بانك ملت و سامان
- گزارش از پرداخت هاي موفق و ناموفق در نرم افزار مديريت فروش
- گزارش از سفارش دهندگان و خريدارن در نرم افزار مديريت فروش
- گزارش از پرفروشترين كالاهاي مديريت فروش
- گزارش از خريدهاي يك مشتري
- گزارش از وفادارترين مشتريان در نرم افزار مديريت فروش
- تعيين سقف خريد يك كالا
- لاگ از پرداخت ها در نرم افزار مديريت فروش
- لاگ از كاركرد پرسنل
- صدور فاكتور  در نرم افزار مديريت فروش
- چاپ فاكتور و خروجي PDF
- ذخيره عكس از فاكتور براي مشتري
- سيستم محاسبه هزينه كالا براي پست
- محاسبه ارزش افزوده در نرم افزار مديريت فروش

 

 

طراحي سايت حرفه اي

طراحي سايت شركتي

طراحان سايت

طراحي سايت اختصاصي

شركت برنامه نويسي

طراحي سايت سفارشي

شركت نرم افزاري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۳۵:۴۹ توسط:ratin موضوع:

طراحي سايت سفارشي

سفارش طراحي سايت روشي است كه  كارفرما، ساختار را مي چنيد و پياده سازي مي كند و سليقه كارفرما در طراحي سايت سفارشي  بسيار با اهميت است، از طراحي گرافيك اختصاصي تا انتخاب ماژولها ، اين روش  مناسب كارفرماياني و شركتهايي است كه مي خواهند سايت خاص خودشان را داشته باشند.

 اين روش از طراحي سايت حرفه اي در بين بيشتر طراحان سايت به صورت كاملا اختصاصي انجام مي شود به اين شكل كه طرح گرافيك اوليه سايت زده شده و تا به تاييد كارفرما نرسيده باشد وارد مرحله برنامه نويسي و پياده سازي سايت نمي شود.

بيشترين مشتريان اينگونه سايت ها طراحي سايت شركتي مي باشند كه به دليل چيدمان مناسب و اصولي مطابق با كاركرد كارفرما پياده سازي مي شود. به اين نوع پياده سازي طراحي سايت اختصاصي هم گفته مي شود.شركت برنامه نويسي ،  شركت نرم افزاري


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۳۴:۰۷ توسط:ratin موضوع:

چرا طراحي سايت راتين

چند دليل كه مي توانيدطراحي  سايت شركتي و برنامه نويسي وب خود را به ما بسپاريد

قابليت گسترش و تغييرات(Reusablity) :

با توجه به ماژولار بودن و بومي بودن نرم افزار و تكنيك هاي برنامه نويسي بكار برده شده در آن (ORM) امكان تغيير و گسترش وجود دارد و    مي توان ماژولهاي جديد به آن افزود و آنها را سفارشي كرد.

 كاربر پسند بودن(User Friendly) :

تلاش فراواني انجام شده تا كارفرما بتواند به سادگي با آن كاركند نرمي و روان بودن آن را حس كند تعداد كليك در اين سيستم كمتر از حد نرمال نرم افزارهاي ديگر مي باشد.

 طراحي سايت واكنش گرا يا پاسخگو (Responsive):

كاربران اينترنتي فقط با كامپيوترهاي شخصي در دنياي اينترنت كار نمي كنند.

 

روز به روز بر حجم تلفن هاي هوشمند جيبي و تبلت ها ميان كاربران اينترنتي افزوده مي شود و اگر وب سايت شما در موبايل و تبلت به طور صحيح نمايش داده نشود مي توانيم بگوييم اين وب سايت كارايي لازم را نخواهد داشت و باعث مي شود كه تعداد زيادي كاربر را از دست بدهيد.

با اين روش  طراحي سايت اختصاصي شما مي تواند سازگار با همه Resolution ها و همه دستگاههاي الكترونيكي(Gadgetss) باشد.

 سبك و كم حجم بودن (بكاربردن الگوريتم هاي فشرده سازي صفحه وب) :

در اين روش سايت نرم و روان ، و وبگردي درآن آسان مي شود. فشرده سازي 30 تا 80 درصدي حجم فايلها كه باعث افزايش فراوان سرعت لود سايت مي شود. با توجه به عدم استفاده از كامپوننت هاي آماده و Tableless بودن  سايت و همچنين فرآيندهاي مورد نياز براي كارايي بيشتر مانند كشينگ( Caching) فراهم شده است. اين روش سبب افزايش سرعت باز شدن سايت و كاهش ترافيك شده كه در سايت هاي بزرگ و پر بازديد عامل بسيار مهمي در نگهداري و كاهش هزينه هاي آن مي باشد و نكته مهمتر اينكه يكي از فاكتورهاي مهم براي روبوت هاي جستجوگر مانند گوگل، سريع باز شدن صفحات آن وب سايت است.

   امنيت بالا  در برنامه نويسي:

پياده سازي و برنامه نويسي سايت با استفاده از روشهاي كدنويسي مانند هشينگ (SH1-256) و Sever Side Validation,Client Side Validation  انجام مي شود و از بسياري از روشهاي هك مانند SQLInjection , Xss جلوگيري شده است.

 تجربه و تخصص در طراحي سايت و برنامه نويسي سايت :

شركت نرم افزاري  راتين حدود 10 سال كار و دانش تخصصي در اين زمينه كمك شاياني در جهت بهينه سازي و افزايش كيفيت و سرعت و امنيت نموده است و شركت راتين با رفع اشكالات گذشته كوشيده تا سطح تكنولوژي كار خود را همواره افزايش دهد.

يكي از اين موفقيتهاي اين شركت توليد بستر فريم ورك يا معماري بهينه شده تكنولوژي وب فرم ASP.net كه مزايا تكنولوژي MVCC را دارد اما معايب آنرا ندارد.

   نوآوري و خلاقيت :

طراحان سايت راتين توانسته با كمك تيم نرم افزاري خود تمام ماژولها و زير ساخت هاي مورد نياز شامل:

طراحي سايت حرفه اي

1. پلاگين هاي Jquery 

2. ماژولهاي كاربردي لايبرري(Library) و فريم ورك (Framework) 

 مورد نياز را نوشته و پياده سازي كند.

 به كارنبردن CMS هاي آماده و پكيج هاي رايج  :

متاسفانه بسياري از شركت هاي طراحي سايت بدليل نداشتن دانش مورد نياز اقدام به طراحي سايت با CMS هاي آماده مي كنند كه اشكالات و مشكلات فراواني در آينده مي تواند به همراه داشته باشد.

1-سايت ها و پرتال ها بزرگ وكاربردي را نمي توان و يا بسختي مي توان با اينگونه پكيج ها  (Joomla, Drubal, DotNetNuke, WordPress) پياده سازي كرد و در آنها گسترش و يا تغيير داد

2-داراي كد سربار (Overload) مي باشند ، زيرا به گونه اي طراحي شده اند كه معمولا همه گونه نيازي را پوشش دهند.

3-انعطاف پذيري ندارند و شما بايد در قالب آن پكيج نيازهايتان را هماهنگ كنيد و نسبت به امكانات زبانهاي برنامه نويسي مانند Asp.net , Php در سطح پايين تري هستند

طراحي سايت سفارشي

4- روشهاي خاصي براي پياده سازي دارند.

شركت برنامه نويسي

5- معمولا كساني كه اين ابزارها را براي طراحي سايت بكار مي برند دانش پاييني در زمينه برنامه نويسي دارند.


برچسب: طراحي سايت ، شركت طراحي وب سايت ، طراحي وب سايت ، شركت طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۴۱:۱۴ توسط:ratin موضوع: